Gå til innhold

noen som ska føde i bodø i juni?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei!! :o) jeg venter nr. 3 og har termin 23.juni jeg også :o) vet ikke om det blir gutt eller jente,har en av hvert fra før :o) hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp...skal gjøre mitt aller beste ihvertfall med å føde i bodø :) hehe... termin er 16 juni :) håper at lille pia vårres kommer akkurat på termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay...ja d e vel ik så¨ofte at man får te termin..æ va hos jordmora i dag å ho sa at d va ves mange i bodø som sku ha baby i juni...babybom år det hær åre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei huff da...

hehe...jaja..ikke så mye å gjøre med...

men er kanskje mange av dem som har termin i grenseland til mai og juli slik at mange kan hoppe over og føde i andre måneder??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng me på her!!

Har termin 1.juni,venta første å e ifra Fauske!!Det e så mange her på Fauske som har termin rundt samme tia at e e nu spent om e får plass på føden!!Hehe...Bi vell å få ungen på gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe...det kan se ut til å bli trangt om plassen ja...

men har fått inntrykk av at det er stor pågang i juni generelt sett i norge nå i år..kan ikke skjønne hvorfor...det var jo ingen ting spesielt som skjedde i høst såvidt jeg vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke alt går som det skal, blir jeg sendt til bodø. Har termin 22 juni og venter nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det i den perioden??hehe...

pokker og...er vi virkelig nødt til å planlegge ungene iforhold til festivaler og...hehe...

jaja....

får nu håpe vi klarer å splitte opp litt slik at vi ikke alle dumper inn på føden samtidig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har også termin 29. juni og har ei jente fra før. Vet ikke kjønnet enda men skal på ultralyd den 2 april igjen... kanskje vi får se ka det blir. I følge fødselskalenderan (her og babyverden.no) blir det gutt denne gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...