Gå til innhold

Er mannen min den rette for meg?? frustrer... ikke krangleinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt en del problemer det siste. Har en gutt på 2 år, og jeg tenker så veldig på om dette er mannen jeg vil leve resten av livet mitt med..?? er det vanlig å få slike følelser av og til??

dessuten går jeg jevnlig til kiropraktor pga ryggen, og nå har jeg lissom blitt så "betatt" av han... Er det for det jeg føler at ikke mannen min og jeg er på nett om dagen, så det da kanskje er "lett" å falle for andre...

Jeg vet ærlig talt ikke.... og det plager meg....

Jeg er jo glad i han... er så forvirret... og gleder meg/er spent hver gang jeg skal til kiropraktoren.. Skal jo ikke være sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt normalt å ha slike perioder, det er også normalt å bli betatt av kiropraktoren sin ;-) Jeg var høygravid og gikk selv til kiopraktor, som var i 50åra, men han var sånn "gammelsexy" så jeg ble nesten litt betatt selv ja...enda jeg er fryktelig glad i mannen :-)

Bli betatt, men la det bli med det..så går det som regel over...prøv å finn på noe kjæreste greier dere to som et par :-)

Skrevet

Takk for svar.. godt å høre at det er ikke er så uvanlig:) Men det er litt aldersforskjell på meg og min mann, og kiropraktoren min er da yngre enn mannen min.. Og da ser jeg lissom at mannen min er sååå gammel.. hehe.. uff, jaja, får prøve å "ta meg sammen":...

Skrevet

går jeg bare inn på den runde sirkelen?? :)

skjønte ikke helt jeg..

klem HI

Skrevet

så det nå, skrollet meg bare ikke helt nedover..

takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...