Lotta med novembergutt Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har hele tiden tenkt at dersom det ikke klaffer denne pp, så må jeg vente helt til høsten med å prøve igjen, pga samorda opptak sine frister m.m. Jeg er altså student nå, men ferdig til våren. Planen er å starte jobbing fra høsten av, med mindre jeg er gravid nå, da melder jeg meg opp til et årsstudium og tar perm fra det... Men dersom jeg melder meg opp nå - så kan jeg jo bare takke nei, ikke sant? Så da er det jo egentlig ikke noe problem likevel? Eller er det noe jeg overser? Problemet kommer vel først om jeg finner ut at jeg er gravid ETTER alle søknadsfrister er gått ut, men dersom jeg er føre var ... Hm.. Virker liksom litt for enkelt til å være sant. Og sånn btw; er det noen som vet om et årsstudium i Oslo som har minimalt med oppmøteplikt og obligtoriske innleveringer ...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå