Gå til innhold

Manuela har trukket seg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes egentlig Stoltenberg burde ha sparket henne jeg...

Skrevet

Ikke et øyeblikk for tidlig!!!

Skrevet

oooi..pressekonferansen begynte for en time siden bare..

Skrevet

Jeg synes det er bra at hun gjorde det, hun har ikke akkurat et ærlig oppsyn. Det lyser lureri av hele damen.

I går sa hun at hun ikke var i bursdag til barneombudet, men det var en bursdagsmarkering. Hva er forskjellen?

Skrevet

Det er bare flott at hun har innsett realiteten! Kan ikke være så korrupt og så fortsette som statsråd !

Skrevet

Det var på tide!

Nå er det bare Stoltenberg & Co sin tur... Hvor mange feiltrinn må de ta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...