ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Synes egentlig Stoltenberg burde ha sparket henne jeg...
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Ikke et øyeblikk for tidlig!!!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 oooi..pressekonferansen begynte for en time siden bare..
roxanne Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Jeg synes det er bra at hun gjorde det, hun har ikke akkurat et ærlig oppsyn. Det lyser lureri av hele damen. I går sa hun at hun ikke var i bursdag til barneombudet, men det var en bursdagsmarkering. Hva er forskjellen?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Det er bare flott at hun har innsett realiteten! Kan ikke være så korrupt og så fortsette som statsråd !
Den lille prinsesse Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Det var på tide! Nå er det bare Stoltenberg & Co sin tur... Hvor mange feiltrinn må de ta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå