Gå til innhold

noen andre med 2 cm åpning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

blei strippa idag, og hadde 2 cm åpning. noen som vet evnt hvor lenge man kan gå med det før det skjer noe? er to dager over termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann gikk jeg med 3 cm i 1 mnd og med andremann 2-4 cm i 1 1/2 mnd. Da jeg 5 dager på overtid hadde 4 cm åpning ble jeg stippet av jordmor - fødselen startet samme dag.

Skrevet

tusen takk for svar :) jeg krysser fingrene for at noe skjer snart hehe

Skrevet

Hei!

Hadde 2 cm åpning på tirsdag, og ingen åpning for ei uke siden. Ble også strippet tirsdag og hatt endel blodig slim etter det, fikk også endel rier som stoppet opp igjen. Nå er det torsdag, er 9 dager over og håper..... Tror man kan gå en stund med åpning desverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...