mamman til leon og Noah Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 blei strippa idag, og hadde 2 cm åpning. noen som vet evnt hvor lenge man kan gå med det før det skjer noe? er to dager over termin...
m vestfold Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Med førstemann gikk jeg med 3 cm i 1 mnd og med andremann 2-4 cm i 1 1/2 mnd. Da jeg 5 dager på overtid hadde 4 cm åpning ble jeg stippet av jordmor - fødselen startet samme dag.
mamman til leon og Noah Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 tusen takk for svar jeg krysser fingrene for at noe skjer snart hehe
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Hei! Hadde 2 cm åpning på tirsdag, og ingen åpning for ei uke siden. Ble også strippet tirsdag og hatt endel blodig slim etter det, fikk også endel rier som stoppet opp igjen. Nå er det torsdag, er 9 dager over og håper..... Tror man kan gå en stund med åpning desverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå