Gå til innhold

Manuela - synes litt synd på henne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er jo fryktelig amatørmessig opptreden fra hennes side også. Bare så mange politiske motstandere og media som oppfører seg som gribber.

Huff - veit nesten ikke hva man skal mene eller tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løgnere som ansetter sine venner bør vi helst ikke ha i sånne posisjoner - syns jeg.

Skrevet

Jeg mener hun har satt seg i situasjonen selv. Hun må da skjønne at det kommer til å skape diskusjoner dersom hun opptrer som en inhabil part i en så avgjørende sak..

Personen det angår har jo "flyktet" til ukjent addresse, så det kom vel ikke akkurat overraskende på der heller..

Skrevet

Ja - dere har selvfølgelig rett! På alle punkter! Hun finnes jo ikke troverdig eller profesjonell.

Men synes synd på henne allikevel, jeg..

Skal slutte med det med en gang - iskalde - saklig! hi-hi

Skrevet

JEg synes litt synd på henne, rett og slett fordi hun ikke har fått noen innføring i politiske spilleregler, hun har hatt et departement bak seg som ikke har hverken rådgitt eller støttet henne i dette og det er mye av årsaken til at ting har gått som de har.

Så det er synd på henne, selv om hun har opptredt uprofesjonellt.

Skrevet

Det er da ingen førstereisjente som har takket for seg akkurat. Å skylde på manglende innføring i politiske spilleregler blir for dumt. Jeg tror hun er rimelig egenrådig - og vi vet ingenting om hvilke råd departementet hennes har gitt. Kanskje hun ikke fulgte rådet?

Skrevet

Er hun ikke opprinnelig jurist? Hun burde da streng talt ikke behøvd å få noe innføring i politiske spilleregler. Og habilitetskravet burde vært godt innøvd i så tilfellet. Samtidig er det jo ikke akkurat revulosjonerende at man ikke ansetter sine venner uten at det går upåaktet hen.

Skrevet

Ja det er synd på dumme folk :-DDD Men sier mest om de som satt henne inn i den posisjonen egentlig.

Skrevet

Kan ikke si jeg synes så synd på henne. Hun er vel såpass oppegående for i utgangspunktet å ha fått en sånn stilling, at hun burde visst bedre.

Skrevet

Jeg er fint lite begeistra for dama, men tror ikke et øyeblikk på at den egentlige årsaken til at hun fjernes er barneombudutnevnelsen. Noen har sett en sjanse og tatt den.

Men så kan vi kanskje få Karita tilbake, da.

Skrevet

Jeg er faktisk sint på henne for at hun driter ut kvinner og utlendinger i toppen på en slik måte! Maken til dårlig representant hun er for begge deler skal man lete lenge etter, men tusen takk til henne for at hun har giddet å ta seg tid til å sette begge grupper tilbake i folkets øyne! Det hjalp jævlig!

Skrevet

Synes ikke synd på henne lenger - har stramma meg opp! Akutt og forbigående anfall av empati.

Samt maaange gode poenger her.

Skrevet

Ja, det er mange gode poenger, men jeg synes faktisk synd på henne likevel.

Hun har opptrådt dumt og uprofft og virkelig dritt seg ut på en måte som ikke hører hjemme hos en minister.

Men hun er et menneske som alle oss andre, og alle kan gjøre feil og oppføre seg galt. Hennes feil fikk store konsekvenser og oppmerksomhet fordi hun besitter makt, og det var riktig av henne å gå.

MEN

Det er synd på henne likevel, for den medieeksponeringen og det presset hun har vært utsatt for de siste dagene må være rett og slett helt jævlig og umenneskelig.Og hun har fått verre medfart enn hun egentlig fortjente, mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...