Gå til innhold

Har dere tro på dette nye vaskemiddelet, Ariel?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selges på rema 1000, og skal være så bra at vi kun trenger å vaske på 30 grader.

Jeg kjøpte i dag og har en maskin på gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke nytt.. vært i mange år=) har kjøpt det er sverige tideligere, helt ok det. ikke noe bedre eller dårligere enn andre vaskepulver=)

Skrevet

Jepp, hadde med meg en 12kg-pk hjem fra ferie i 2006 så den har jeg brukt siden.

Skrevet

Ariel er ikke nytt.

Forøvrig er jeg skeptisk til ting som bare vaskes på 30 grader, hvor reint blir det da liksom? Tenker bakterier etc. Flekker forsvinner jo bare du kliner i nok kjemikalier liksom..vet ikke hvor miljøvennlig det vaskepulveret er jeg gitt.

Skrevet

Vi bruker neutral her i huset, og vasker det meste på 40 grader. Det blir da reint på det å. Vaskekluter og håndklær blir tatt på 90 grader. Noen spesielle ting går på 60 grader, men det er ikke mye.

Skrevet

Ja, 40, men 30??? UNDER kroppstemperatur?

Skrevet

Kjøpt det jeg også -endelig noen som selger det! Har leita etter det lenge lenge. Men noe jeg reagerte på var at det kjentes ut som om jeg hadde brukt tøymykner... Noen med samme erfaring?? Dette var flytende da..

Skrevet

Lurer på hvor mange og hvilken bakterier det er din familie hvis det ikke blir rent på 30 grader...

Skrevet

Ehhh, rent kan det bli men bakterier dør jo ikke på 30 grader.. Det er jo rett og slett ekkelt å ikke vaske håndklær, undertøy, kluter og feks nedbæsja klær litt varmere enn det...

Skrevet

Du, "Bebbis", vasker du bæsjeflekkete bodyer og barnetruser med "uhell" i på 30 grader også eller? Deilig, må jeg si. Det BLIR ikke rent av å skylle det i bekken nedenfor huset ditt vet du!

Skrevet

Ariel er ihvertfall 15 år gammelt! Det er veldig vanlig i utlandet, og er like bra som OMO. De dufter bare litt annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...