stratosen_er mamma_ Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 var hos jm i dag...hun sa at hun ikke kunne love meg at vi hørte hjertelyden, sette på apparatatet og den lille gav lyd fra seg med en gang...hørte til og med at den sparket... er sååå letta nå lykke til alle dere:)
Sofie-79 Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Så bra at dere fikk høre hjertelyden! Den har også jeg hørt hos min lille spire:) Hvor langt er du på vei? Selv er jeg 13+3 i dag. Venter og venter på å få time til ordinær ultralyd så vi får se spiren vår igjen. Fikk se den for to uker siden og da var den livlig og svært aktiv. Lykke til med svangerskapet!
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 jeg er 13+4:) var på ul i uke 9 da...skal igjen når jeg er i uke 19...så det er en stund til.. men jeg lever lenge på den lyden altså så utrolig morro..og for en lettelse...jeg har mista to ganger før så har nå studert litt på om alt kom til å gå bra denne gangen....
Sofie-79 Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Det samme med meg. Vi har mistet to ganger tidligere, begge MA. Så nå når vi fikk høre hjertet slå, samt at vi har vært på ultralyd både i uke 8 og 12 og alt er bra, så er vi ganske optimistiske Regner med at alt går bra nå. Og ser veeeeeeldig frem til ultralyden rundt uke 18-19.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå