Gå til innhold

Hjelp... er det SA?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var litt rosa på papiret etter jeg var på do igår, og idag var det enda sterkere rosafarge, nermere rødt... bør jeg være bekymret? Noen som vet ha det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det behøver ikke bety noe som helst. Mange får en liten blødning (festeblødning) i forbindelse med at det befruktede egget borer seg fast i livmorslimhinnen. Det er heller ikke helt uvanlig å få en liten blødning når man venter mens. En annen mulighet kan også være et sår/rift et sted i vagina e.l. Jeg tror ikke det er så farlig så lenge det bare er litt på papiret, og det ikke fortsetter lenge eller blir veldig mye. Håper det går bra med deg. Er du veldig usikker, eller om det skulle begynne å blø mye, bør du kontakte lege/jordmor. Det er iallfall min oppfatning. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gravide får jo gjerne litt skjøre slimhinner. Jeg blødde littegrann sist jeg hadde sex, da var jeg ca. 5 uker. Nå er jeg 7 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det ikke er noe... er 8uker nå, og har hørt at det er vanligst med SA rundt 8 uke, så er litt påpasselig ja:) Har ikke hatt sex på 2 uker, så tviler på at det kan være det. Hadde SA for litt over et år siden i 8 uke, men alt det som skjedde da er i tåker, så husker ingenting fra den tiden faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde tatt kontakt med legen uansett. Bedre å gå en gang for mye en en gang for lite.. Har en venninne som va 3 mnd på vei,hun fikk ein liten blødning og ringte legen for å komme på UL og det gikk desverre ikkje så bra de fant ingen hjertelyd lenger..

 

Det er ikke meningen å skremme deg,men eg hadde kontaktet legen for å være på den sikre siden.. Det er mange som får hormonelle blødninger o da..

 

Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...