mum&boyz Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Melder forsikringsselskapet automatisk fra til biltilsynet når man tegner forsikring? Fikk avskiltningsordre i dag!!! pga av manglende forsikring enda bilen har vært forsikra i 2mnd!! Trodde det gikk automatisk, el tar jeg feil? Kan jeg ringe kjefte på IF nå el??
It's all about me Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Det skal forsikringsselskapet ordene ja. Ring IF du, men hadde droppet å kjefte, alle kan gjøre feil og dette hadde da jeg jobbet med forsikring vært en datafeil og ikke en personfeil.
mum&boyz Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 Skal ikke kjefte... men syns det ble så dumt å ringe å "klage" på noe som var min skyld:S Takk for svar;)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 det skal gå automatisk.......men du får ringe til IF å spør hva som er problemet...
It's all about me Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Forsikringsselskapene har direkte kontakt med biltilsynet over nett så slikt skal gå automatisk i det de trykker på siste knappen når de registrer forsikringen din. Må ha vært et kluss i systemet så har du fått bekreftelse på forsikringen din er det ikke noe bekymre seg for. det bør de fikse raskt.
mum&boyz Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2008 Da har jeg ringa IF, og de hadde ikke sendt den inn.. Fikk ikke så mye som et "beklager feilen".. bare beskjed om at NÅ var den sendt... Service på topp:/
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Jobber i politiet, og dette er et gjentagende problem for oss. Biler er begjært avregistrert grunnet manglende forsikring i følge våre systemer, selv om de i følge eier er forsikret. Og da MÅ vi ta skiltene, med mindre det er dagtid, og vi har mulighet til å sjekke opp, eller at eier har med dokumentasjon på betalt forsikring. Er ulovlig å kjøre en uforsikret bil så mye som en meter. Mye sløvhet fra forsikringsselskapene her. Om skiltene skulle bli tatt, og alle regninger er betalt, er iallefall forsikringsselskapene ansvarlig for å dekke alle dine utgifter ifm dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå