Gå til innhold

1. legebesøk


babelin

Anbefalte innlegg

Var hos legen for første gang i går- er 6 + 2 og var både nervøs og spent når jeg kom inn. Siden det er den første hadde jeg en rekke spørsmål om prosessen fremover og fikk mange gode svar av en kjempekoselig lege. Det er akkurat som at graviditeten ble mer virkelig, da det var første gang jeg fortalte det til andre enn samboeren og jeg gikk derfra med en smil om munnen:):)

Så nå er jeg igang med kontrollene. Målt blodtrykk, blodprosent, tatt blodprøve og leverer urinprøve i morgen. Skal kontake jordmord for videre oppfølging, noe jeg gleder meg masse til!!!

 

Dette er skikkelig spennende dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Er det ikke gøy?? Var hos legen for første gang om tirsdagen jeg å gjorde alt det der da,gikk liksom litt mer opp da ja:)Syns det er så sprøtt jeg....Kan jeg spørre om et kanskje dumt spm?? Hvordan regner du de 6+2?? Har ikke helt skjønt det jeg;)hmmm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på www.babyverden.no, og prøv terminkalkulatoren der. Da kan du skrive inn dato for første dag i siste mens/unnfangelse/termin, samt har mulighet til å justere for ulik sykluslengde. Standardinnstilling er 28 dager. Da får du opp oversikt over hvor mange uker+dager du er, samt mange andre spennende datoer/hendelser i løpet av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...