Gå til innhold

Mens etter MA og utskraping


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en MA med utskraping 25.jan, og blødde veldig lite etter inngrepet. Hadde nesten bare litt brunlig utflod i ca 14 dager. Så plutselig 16-17 dager etter utskrapingen fikk jeg blødninger med friskt blod og litt mensmurringer. Jeg lurer på om dette er den første mensen etter utskrapingen? Går det an å få den så tidlig? Noen som har opplevd noe tilsvarende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan selvfølgelig være mensen, men mest sannsynlig er det bare ekstra blødninger. Jeg slet en del med det i 3-4 mnd etter utskrapningen i fjor. denne gangen har jeg sluppet det hittil. I fjor fikk jeg mensen etter 30 dager, denne gangen kom den etter nøyaktig 5 uker etter utskrapningen.

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...