crohna 1+apriljente:) Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg hadde en MA med utskraping 25.jan, og blødde veldig lite etter inngrepet. Hadde nesten bare litt brunlig utflod i ca 14 dager. Så plutselig 16-17 dager etter utskrapingen fikk jeg blødninger med friskt blod og litt mensmurringer. Jeg lurer på om dette er den første mensen etter utskrapingen? Går det an å få den så tidlig? Noen som har opplevd noe tilsvarende?
har4barn Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Det kan selvfølgelig være mensen, men mest sannsynlig er det bare ekstra blødninger. Jeg slet en del med det i 3-4 mnd etter utskrapningen i fjor. denne gangen har jeg sluppet det hittil. I fjor fikk jeg mensen etter 30 dager, denne gangen kom den etter nøyaktig 5 uker etter utskrapningen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå