Gå til innhold

Hva syns dere om meg hvis....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg velger å leve resten av mitt liv uten å fremkalle oppkast??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var ett ganske spesielt spørsmål.......kan du utdype deg litt....tror ikke eg helt skjønte det....

Skrevet

da blir du nok et flott menneske....

Skrevet

å herreguuud...

Hva med å la vær å henge seg så jævli opp i spy og gørr?!

Skrevet

Du skrev her om dagen at vi ikke skulle gjøre narr av deg pga et innlegg du hadde skrevet...... Men hva forventer du egentlig når du fortsetter å komme med disse evinnelige spy-innleggene dine?

Skrevet

Er det mulig? Jeg hadde ikke reagert på Nøffemor jeg ,før hun kom det der innlegget om moren som var blitt såret over at hun ikke fikk holde henne på pannen når hun spydde som barn(????) . Gi meg styrke..... Går det ikke an å få kastet ut slike folk? Ikke gidd gi henne empati og positiv oppmerksomhet!

Oppfordring om å oppsøke psykolog er herved sendt!

Håper du bare kødder! For din egen del.....

Skrevet

Hva vil du egentlig at folk skal svare på dette nøffemor?

Skrevet

Det jeg mener er at jeg tror at veldig mange mennesker en gang iblant stikker fingeren i halsen og fremkaller oppkast når de er kvalme, selv om det å kaste opp i seg selv kan være fælt. Mens jeg syns bare det er så skrekkelig plagsomt å kaste opp at jeg nekter å stikke fingeren i halsen når jeg er kvalm. Dessuten er det slett ingen selvfølge at jeg blir bra igjen med en gang etter at jeg har kasta opp en gang heller.

Skrevet

Jeg er redd jeg skiller meg veldig ut fra flertallet i verden hvis jeg går igjennom hele livet mitt uten å fremkalle oppkast av og til når jeg er kvalm, jeg er redd for å være pysete i forhold til folk flest.

Skrevet

Vi driter vel i om du kaster opp eller ikke....

Gjør som du vil!

Skrevet

Tusen takk for all informasjon!!! .....Ble overrasket over et annet innlegg av deg her i dag..jeg tenkte..JØSS...ingenting om spy!! Ble imponert..men akk så lenge det varte..

Skrevet

Nøffemor er bare en tulleprofil... noen med litt mye fritidsprobl kanskje?

el håper hvertfall det.... :S

Skrevet

Du klarte d igjen!!!!!:D Gratulerer!!!

Skrevet

Jeg syns du er gal.

Klin hakke gæren, rett og slett.

Skrevet

Skaff deg hjelp for du er unormalt fokusert på oppkast

Skrevet

hahha såpass...For nå rare folk det finnes i verden... må jo bare le av de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...