field of gold Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 I dag da, samboer kom hjem fra jobb hadde han med seg en stor bukett med 4 røde roser og ett kort der det sto "Gleder meg til vi blir fire. Tusen takk for 7 flotte år sammen med deg. Elsker deg!" Ble helt stum og utrolig rørt... Han fortalte videre at han har ordnet slik at foreldrene mine skal sitte barnevakt i kveld, slik at vi kan gå ut å spise. Ble helt overrasket hadde ikke forventet meg det, noen ganger er han så utrolig romantisk! Måtte bare skryte litt av han Hva mer kan man ønske seg?
*En rosa og en blå* Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Kjempekoselig!! Jeg fikk 10 røde roser av min kjære - hadde ikke forventet noe i det hele tatt. Han er ikke av den romantiske typen, liksom...
sorlandet Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Høres deilig ut. Lenge siden vi har vært ute og spist, bare vi to... Fikk også blomst;), men så fløy han avsted for å legge parkett i vårt nye hus som vi forhåpentligvis kan flytte inn i snart. Kunne nok ønske at han var litt mer romantisk i hverdagen, men glimter jo til innimellom da:) Kos dere på middag!
1, 2, 3!!! Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har ingen kjæreste lengre da... Han ga faan i familien sin forrige fredag, for en kompis/bytur på lørda. Angret seg selvfølgelig på søndag... Men gjort er gjort, her kommer han ikke tilbake uansett. I dag sto det en innpakning fra et gartneri på døra. Den inneholdt en stor bukett knallrøde, kjempefine roser, og ei hjerteformet sjokoladeeske med hjerteformede sjokoladebiter i... På kortet sto det: Ha en fin valentinsdag! Vil alltid elske deg! ...
Bolla og lille rosin Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Min kjære samboer er på personalmøte til kl. 20.00 i kveld... Men i kveld kl.19.00 sto det blomsterbud på døra med blomster og et kort der det sto " Jeg elsker deg og savner deg"... *smelt* Holder på å lage i stand til middag her nå, og gleder meg til å tenne lys og gjøre det skikkelig fint her.. Har kjøpt en liten gave selv... Og siden jeg har el i dag, er jo alt perfekt.. Noen dager er livet bare HERLIG!!! *nyyyte*
Trulte76 Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Å så kjekt å få sånn en overraskelse og fine ord da
babygullz <3 vilde Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Ååå, så herlig=) Min sambo lager hjemmelaget pizza til meg i kveld, og har satt av hele dagen til meg=) sidn jeg er sykemeldt nå og kjempedårlig, varter han meg opp og gir mg alt jeg trenger. Gode de er, de mennene våres==)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Jeg må være verdens beste kjæreste, for jeg vasket og ryddet hele huset mens gubben var på jobb. Han skulle egentlig ta husvasken etter jobb i dag ( hans tur + at jeg har ryggtrøbbel ), men gleden var stor når han kom hjem til sofasliting istedet for vaskebøtte Nå ligger han og snorker mens mor taster på BiM *ss*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 jeg fikk et kjempe fint og rørende kort å blodrøde roser. å så spiste vi middag ute:) jeg har bare verdns beste kjæreste:)
Fullrulle86 Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 fikk 16 røde roser på døren jeg:o) ble så overrasket siden vi aldri har markert valentines day før:o) han er i nordsjøen så jeg ble sååå rørt:o)
field of gold Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. februar 2008 Så gøy og se at vi er mange som blir satt pris på av kjærestene våre ) Hadde en knall kveld i går!!! Deilig å ha tid til å bare være kjærester....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå