kulepenn Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Er 14 dager sen, men viser neg på test! Passer veldig dårlig å være gravid igjen nå.
Pixie Power Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Stress, slanking... f.eks... kan gjøre det, ja
Sjefsmegga Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Kan bli utsatt pga stress og andre påkjenninger ja. Det har skjedd rett som det er her. LITT nerver feks, ingen mens den uka...pleier å få det til gangs når det først kommer da.
Gjest -lilly- Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har ikke hatt mens på 3 mnd, og pleier alltid være regelmessig. Er ikke gravid, så da må det være stress som er årsaken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå