Gå til innhold

Den magiske dagen------Termin!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er den dagen jeg har ventet på siden ultralyden 11.09.......Og det er ganske spesielt...Fra nå av har jeg lov til å bli utålmodig:o)

kommer hun ikke idag, så kommer hun en annen dag snart, og legen min sa idag at med de modningssmertene jeg har hatt tviler hun sterkt på at jeg dukker opp om en uke.. Gleder meg så til å holde den lille tulla mi i armene, men har hun ikke kommet til nå , kan hun godt vente til jeg og pappaen hennes har fått vært på date ikveld:o) Vi skal ut og spise middag. ( kjenner at jeg egentlig ikke blir så lei meg hvis det blir fødsel istedetfor.....:o) ) Men hadde vært kos med romantisk middag for to for kanskje siste gang på lenge også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for at du slipper å gå så lenge over da...=o)

Skrevet

Lenge til eg e fødeklar ,men ønsker deg no lykke til på daten i dag:) og når tulla di kommer:)Fr håpe du ikke m g så lenge å vente:)

Skrevet

Tusen takk! Håper ikke å måtte vente så lenge til nei. Men blir jo max et par uker, og det er godt å vite uansett.........oddsa er i hvertfall gode for snarlig fødsel:o)

Skrevet

hehe...ja oddsa dine e ihvertfall bedre enn mine så missunner deg LITT:)...eg e å sniker fra 2.trimester:)(i 20.ende uke nå..) så har laaaaaaaaaaang tid igjen....

Skrevet

Jeg har også termin idag, utrolig deilig å endelig komme til denne datoen:) det er helt magisk håper virkelig at vår prins kommer snart:)

jeg har blitt bombadert med sms fra alle mulige folk det de spørr om ikke babyen kommer snart, blir litt lei jeg alle maser:( sorry måtte bare få ut litt frustrasjon:)

kose deg så mye ikveld, vi skal også ha ei feiring idag:)

Gjest Lenchen *over terminen*
Skrevet

Håper du slipper å gå så lenge over terminen da :) Selv sitter jeg her på 3. dagen. Hadde termin på mandag, så kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig nå ja :) Men uansett så er det jo ikke lenge igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...