Gå til innhold

Ferieperler, noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde egentlig planer om en 2 ukers ferie til Romania i sommer, meeen, jeg er ikke så lysten på d nå som jeg er gravid, og i sommer vil være Ganske så mye mere gravid, da ekstrem sol, varme og utforsking av mat er noe jeg ønsker sterkt akkurat nå...Føler heller for å dra t sørlandet å ligge på et svaberg å sole meg, eller kanskje andre skandinaviske land...

Nå tenker jeg litt sol og grillferie=)

Noen forslag, ev. gode nettsider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare vært på sørlandet med båt, men elsker Grimstad, Arendal og Mandal..

Vet det er hytter og sånt i Søgne blandt annet

Gjest stockholms tjej
Skrevet

strömstad och lysekil halmstad finns veldigt mye koslige steder i sverige

Skrevet

Har feriehus i Arendal=) Men det deles sammen med hele familien, og jeg orker ikke sitte der godt gravid med farmor, farfar, mine foreldre, tanter onkler og deres barn løpende rundt meg..

Men kanskje man kan leie en hytte på Tromøya=) eller Kragerø, Risør..sørlandets perle er definitivt Grimstad, og d er bare så herlgi å være der om sommeren=) Noen som vet hva strandhotellet på Fevik heter? er d strandhotellet?

Skrevet

På Fevik heter det Strand Hotell.

Kommer fra Sørlandet, mellom Risør og Kragerø, og synes dette er veldig koselige byer... Om dere vil litt unna byene, er Portør og Lyngør/Gjeving veldig fint. Og det er mange fine steder i "innlandet" om ferskvann er fristende. Litt andre priser og... Mange fine hytter å leie f eks i Gjerstad og på Vegårshei... Alle disse stedene er øst i Aust Agder, så ikke så lang vei fra Østlandet heller...

Skrevet

Babygullz er GRAVID=)

Gratulere med gradiviteten :) Hvordan går det med deg? lenge siden sist!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...