Monajenten Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Er ikke det litt drøyt? Greit nok at det var fint hus altså, men syns det var litt merkelig. http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12468539&sid=xz3cabMpqVb031465&WT.svl=Bilde
litakine og Theodor Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 se på siden, så har i tillegg leilighetene takst på 2,5 mill hver... men synes 10 mill er en drøy pris uansett jeg, hadde man hatt så mye penger
Monajenten Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 Åja, lese er jo en fordel, hehe;-)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Ligger jo like ved meg ;-) Ble solgt som en rønne for 3 mill for ca 1 år siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå