Gjest stockholms tjej Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 syns de er veldigt fint=) va syns dere? gidder ikke noe stygge provoserende komentarer....=) men dere kan gärna skriva at dere ikke liker det fordi..
Tita&Tage Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Min jente på 19 måneder har en venn som heter Timian. Og jeg er jo venn med mamman hans også... Det er et superfint navn!!!!! Passer utrolig godt til den herlige gutten vi kjenner. Men jeg syns det var litt rart til å begynne med. Etter siste runde med Idol blir det nok en del Timian-er rundt omkring
saratussen Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 jeg å vurderer det... kjempe kult- men alle jeg har nevt det for sier set minner kun om krydder!!
Gjest stockholms tjej Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 ja jeg liker de og veldigt mye=)
Tita&Tage Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Om du liker det så syns jeg du skal bruke det. Og om noen kommer med slike krydder-kommentarer, så slutter de etterhvert (Det vet jeg, for slike kommentarer kom jeg også med før jeg ble vant til navnet)Navnet er jo skikkelig fint!
mine små alver... Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Jeg liker det også veldig godt!!! tenkte på det selv men ble nedstemt her...alle sier de ser for seg han "lekre" fra idol.......
Håperpåønskebaby Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Beklager, men det blir for rart for meg.. For meg blir det som om jeg skulle kalt barnet mitt sjokolade eller noe slikt..
Gjest stockholms tjej Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 ja jag skjønner at många har litt vanskligt for navnet=) de hadde jeg med først men jeg syns de er gulligt nå=)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Nesten samme navn her-vi har tenkt litt på Tirian:-)) Morsomt..
Gulp Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Jeg liker det ikke fordi det er et krydder:/ Og litt fordi det nå minner meg om han i Idol som jeg syns var elendig...
It's all about me Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Nei det liker jeg absolutt ikke. Likete det ikke i Idol og liker det ikke nå.
Niem og Patrick Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 Synes det er søtt Noen vil nok reagere litt i begynnelsen, MEN etterhvert som de blir kjent med babyen så blir det helt naturlig, og tilslutt kunne han ikke hatt et annet navn!=) Om du forstår hva jeg mener, man blir vant med alt
Jannamor Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 Jeg synes det er kjempefint, men som kokk så er det et krydder for meg, og det vil det alltid være, et krydder og ikke et navn, desverre. men synes det er veldig fint
jente30L Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 selv får jeg sånne steiner-øko assosiasjoner.. så nei .. liker det nok ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå