Gå til innhold

Mat til halv pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det halv pris på kjøttdeig og koteletter på Rema. Grunnen var at de går ut på dato i dag.

Jeg kjøpte en del- synes det var lurt å fryse ned. Da jeg fortalte det til nabodame,sa hun at hun aldri hadde kommet til å kjøpe. Det pga.det var pinlig å kjøpe til halv pris-kanskje noen skulle syned de hadde dårlig råd eller lignende.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var utrolig teit sagt jeg da. Litt lite antenner? Jeg reiser på harrytur til sverige for å kjøpe kjøtt, så jeg synes ikke det er flaut med billig mat

Skrevet

Har gjort det akkurat det samme som deg..

Og kommer til å fortsette med det...

Penger spart;o)

Skrevet

Synes det var smart jeg. Hadde gjort det selv! Ikke fordi vi har så innmari dårlig råd, men fordi det er penger spart - penger som da kan brukes til andre ting! :o)

Skrevet

Vi LIKER halv pris!!

Nabodamen er en kjerring med altfor mye penger! Hun lever sikkert på mannen!

Skrevet

Gjør det støtt og stadig jeg og synes ikke det er flaut!

Kjøttdeig som går ut samme dag steker jeg som regel før jeg fryser den.

Skrevet

Uff..Hva jeg synes?

Hvis man er oppegående så driter man vel i om folk tror man har god råd eller ikke.

Sånne folk som nabodama di er bare nok et godt eksempel

på at det er mye rare folk!

Vi har god råd , men jeg hadde gladelig kjøpt billig kjøttdeig!!!!!!!!!!

Noen har kansje bedre råd fordi de tenker økonomisk , som å kjøpe

ting på salg;)

Skrevet

Fint å høre! Da skal jeg handle med god samvittighet og hevet hode neste gang jeg kommer over noe lignende!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Handler stadig kjøtt og slikt på tilbud jeg, om jeg kommer over det. Er ikke sånn at jeg bevisst går inn for og se etter mat som går ut på dato i dag eller i morgen, men ligger det der, så hvorfor ikke?

Men jeg handler gjerne kjøtt i sverige! Penger spart!!!

Skrevet

Herregud for en nabo du har, a! ;)

Har absolutt ikke dårlig råd (lever på mannen min, gjør jeg også), men synes det er unødvendig å kjøpe mat for mer penger enn nødvendig. Kjøpte nettopp masse karbonadedeig på tilbud selv. Pakket i passe porsjoner og frøs ned.

Skrevet

handler også på tilbud, men da må varene være fine, og se grå ut...

men egentlig jo billigere jo bedre :-D

ikke alltid fasaden stemmer med virkligheten...så bare på ho som var på tv3 i går "Luksusfellen"

mange som sikkert fikk seg en støkk da ja...av de som kjenner henne....

Skrevet

Jeg handler også gjerne ting til redusert pris pga holdbarhet.

Er jo helt fint det om det fryses med en gang.

Nabodama di har dårlig med fritidssysler gitt.

Bryr meg absolutt IKKE om hva andre syns,mener,tror osv.

Skrevet

Hehe.. det har jeg aldri tenkt på, at det ser ut som jeg har dårlig råd hvis jeg handler halvpris mat :-)

Jeg handler ofte mat som går ut samme dag, eller neste - og fryser ned. Sliter med økonomien, så blir kjempeglad når jeg får kjøpt rent kjøtt billigere enn vanlig, feks kyllingfilet, og oksekjøtt. Da har jo til og med jeg råd liksom :-) med god samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...