saratussen Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Hjertelyd på 158 Ringtesten stemmer på de andre barna, å sier Jente denne gangen også! MYE liv i magen! ul så ikke kjønnet Liten mage er i uke 22 nå,litt guttemage den lille magen jeg har! langt på meg 5 kg men over hele kroppen! LYS urin lavt Bt Hva tipper dere jenter??
Tita&Tage Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg tipper det er en vilter liten jente!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Gutt tror jeg. Ringtesten tror jeg ikke på, ble spådd med ring i begynnelsen av novemeber og det skulle visstnok være jente men det jeg har i magen er en gutt
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Mi jente var utrolig aktig. La på meg 16 kg men over hele kroppen.( Alt gikk uheldigvis rett av da jeg ammet) Hadde gutte mage, kunne ikke se at jeg var gravid bakfra. De sa det var jente på ul men jeg trodde ikke på de, i og med gutter skal være med aktive! Hjertelyd på ca 140 (og det skal vist være jente da slagene er kjappere på jenter enn gutter!?) Jeg er sikker på at du får jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå