Gå til innhold

ømme "airbagger"

nr3hososs-og kanskje en til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å ha ømme bryster allerede nå? Hadde eggløsning for 6 dager siden... Jeg leter sikkert etter graviditetstegn... Vet fra de andre graviditetene at det første jeg kjente var ømme bryster, men det var da ikke så tidlig. Det var, tror jeg, rundt IKM dagene... Det er jo MAAANGE dager til. Blir jo helt på tuppa av dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det er fullt mulig:) velger ihverfall å tro det, for jeg har det likedan og har ikm på søndag..

Skrevet

jeg har kjempe såre bryster å jeg har ikm til mandag det er som regel brystene du kjenner det førs i..lykke til klem

Skrevet

huff... er så gira etter å bli gravid at jeg tror jeg kjenner mer etter enn jeg burde. Det er jo hele 10 dager til IKM... det må være litt innbilning. Men man må jo bare håpe. Klarer ikke helt å senke forventningene, selv om jeg vet at det er like stor sjanse for at jeg ikke er gravid denne gangen. Skuffet blir man uansett, så lenge det ikke blir et positivt svar. Så er det en lang reise fra det positive svaret til de første 12 ukene er over, og så lang venting til den babyen er ute... Er så engstelig og redd etter tidligere erfaringer, og er veldig spent på om jeg klarer å beholde roen i 9 måneder. Men man finner vel krefter man ikke trodde man hadde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...