Crazyyyyyyyy:) Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Poteter, råkostsalat og remulade og/eller smeltet smør
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Poteter og gulerøtter er vanlig her i heimen, om det skorter på tid er det faktisk greit med potetmos også :-) Ellers bruker mannen brun saus ved siden av. Og ja, vi har det iallefall annenhver uke, for det er en av de få fiskerettene jeg får mannen til å spise :-)
Gjest NydeIig Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 hjemmelaget potetstappe med mye ost, noen brokkoli klumper og server. Faktsik så enkelt at det kanskje blir middagen i dag, for noe må jeg jo finne på som ikke tar timesvis.
Himmel og hav Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Potetmos, grønne erter og ketchup. (men frityrtorsk er mye bedre enn fiskepinner)
Alba44 Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Jeg syns pasta er godt til også, jeg. Hvis man ikke har poteter eller potetmos. Gjerne litt soyasaus på + aromatkrydder.
mamma til twins Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Må ha rømme og poteter til, hvis ikke blir det oppstandelse. Gjerne en god slump grønnsaker også. Gulerøtter eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå