Gå til innhold

Melk kun i det ene brystet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips for å få igang? Jeg pumper, men har ikke funket enda. Er så redd for at det ikke skal komme tilbake...min sønn er bare 1 mnd gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det helt tomt? Pass på at du legger til annenhver gang slik at begge brystene får nok stimuli.

Noen ganger hender det at man har melk kun i det ene brystet, men ingen grunn til panikk, det går helt fint å fullamme på ett bryst også :-)

Prøv å legge ham til ofte, dersom det ikke kommer noe satser du for fullt på det brystet som "virker" slik at produksjonen øker der.

Du kan også prøve å ringe en ammehjelper, de har god peiling på slike ting! Du finner telefonnummer til en i ditt område på www.ammehjelpen.no

Skrevet

Det kommer littegrann, men det er ikke så mye. Fant ut dette idag, vet ikke hvor lenge det har vært sånn, tipper noen dager. Jeg bruker brystskold, så gutten min har sugd og sugd og fått i seg mye luft, og derfor fått mye vondt. Idag har jeg pumpet og gitt fra flaske, og da har han vært i toppform...!

Håper det hjelper å pumpe på brystet hver andre time kanskje...!?

Skrevet

Dersom du klarer ca hver tredje time skal det være tilstrekkelig for å få opp produksjonen.

Mtp brystskjoldene, dersom sårheten har gitt seg kan det være en idé å prøve uten.

Dersom det ikke blir fart på brystet iløpet av et par dager hadde jeg vurdert en telefon til ammehjelp om jeg var deg :-)

Igjen ... lykke til!

Skrevet

bruker skoldet fordi han ikke får vakum uten..:/ Men prøver litt hver dag uten! Ringte ammehjelpen ja, fikk ikke svar nå så prøver senere. Takk for hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...