Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Hva anbefaler dere som beste behandling for sopp? Har smurt meg i en uke nå med canesten/Klotramasol men kjenner ennå jeg har det men ikke veldig godt. Skal ha keisersnitt om 14 dager og vil veldig gjerne bli helt fri dette før den dagen! Lurte på sånne vaginale stikkpiller, men jeg har aldri hatt sopp før så håper noen kan gi meg noen kloke svar på hva slags behandling som er den mest effektive.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Syns det har fungert best med canesten stikkpiller pluss salve i en ukes tid. Den kombinasjonspakningen med tre stikkpiller har fungert best her.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Takk, da tar jeg turen til apoteket og handler inn
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 du må bruke stikkpillere også,kremen fjerner bare soppen utvendig,og du kan drikke biola,det inneholder en melkesyrebakterie som hjelper til med å holde "balansen" der nede,jeg bruker det og synes det hjelper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå