Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Spiser dere dette, og hvordan tilbereder dere det da? Litt uenighet i heimen ;-)
anonyn Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 skjærer opp skiver eller biter og steiker. har biter i brun saus og skiver med potetmos
petite fleur Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Hva er det for noe? Så noen skulle ha servelat og potetmos til middag her en dag, og jeg tenkte bare "fisj".....men da er det kanskje ikke sånn servelat man har på skiva? Likner det på falukorv? ;-)
anonyn Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 ha! ha! nei det er ikke slik du har på skiva... likner på falukorv ja...
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Takk for svar :-) Jeg er vant til å spise det stekt i skiver med poteter og ertestuing, men det syns samboeren min er pyton - he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå