Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser dere dette, og hvordan tilbereder dere det da?

 

Litt uenighet i heimen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

skjærer opp skiver eller biter og steiker.

har biter i brun saus

og skiver med potetmos

Skrevet

Hva er det for noe? Så noen skulle ha servelat og potetmos til middag her en dag, og jeg tenkte bare "fisj".....men da er det kanskje ikke sånn servelat man har på skiva? Likner det på falukorv? ;-)

Skrevet

 

 

ha! ha!

 

nei det er ikke slik du har på skiva...

likner på falukorv ja...

Skrevet

Takk for svar :-)

Jeg er vant til å spise det stekt i skiver med poteter og ertestuing, men det syns samboeren min er pyton - he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...