Gå til innhold

Skal, skal ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å ha en p.stav som ikke virker ordentlig..

Dvs den virker jo sikkert fint, men jeg satte den inn 1 juni 07 og har stort sett blødd siden og begynner å bli lei.

Blødde mer eller midnre hele tiden til november så endelig fikk jeg et to ukers opphold, etterfulgt av tre uker mensen ( altså mensen tre ganger på rad.. ) det samme skjedde nå i januar to uker uten og så kom f***skapen igjen, er på andre sukluss nå og venter den tredje til til helga..

Jeg valgte p-stav fordi jeg ikke vil tenke på noe prevansjon og fordi jeg glemmer, var redd for å sette spiral fordi det er "oppi der" flott hvis ting ikke fungerer å man må til legen på jobben til mannen fordi man sitter midt i afrika. *grrr* Vet jeg ikke klarer å huske å ta piller, p-plaster, sprøyter osv er ikke å oppdrive her. det er faktisk ikke engang en gynokolog her...

Som det ikke er nok at jeg blør som gris er jeg også blitt enda mer hormonell, fullstendig manglende sexlyst ( har jo kanptnok mulighet til å bli noe så det fungerer jo der også.) og har humørsvingninger fra en annen verden. Begynner å bli frustrert over hele situasjonen.. ( lider itillegg av kronisk jernmangel så det er jo en flott kombinasjon.. )

Skal jeg da fjerne p-staven og vente til i sommer for å prøve ny prev. Eller skal jeg la den være å håpe, be, trygle om at skiten må funke slik at jeg slipper alt dette styre ikke minst slippe å bli gravid og slipepr å gå igjennom dette med en ny type prevansjon neste år.. Er det noen måte jeg kan regulere f***skapen på slik at jeg får normal mens og et nogenlunde normalt liv tilbake?

Jeg vil ikke bli gravid igjen, vil absolutt ikke ha flere barn så hadde jeg fått lov hadde jeg sterilisert meg ellers så kunne jo gubben slå knute på strengen slik at jeg slipper å gå på hormoner i 15 år til, men det vil jo selvf ikke han... *huff*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...