Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg traff han i jula og siden da har vi snakka sammen på tlf nesten hver dag... Har truffet han en del ganger også og i går ble vi enige om at vi skal la tida jobbe litt for å se om det kan bli noe mer. Han er virkelig drømmeprinsen og jeg liker han så utrolig godt. Og det beste av alt, er at han liker meg veldig godt også... Men han bruker lang tid på å forelske seg, så jeg er villig til å gi han tid. For dette er en mann jeg ikke vil gi slipp på... Måtte bare dele det med dere, for jeg er så utrolig glad om dagen!
3 blå Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Så gøøøy da :) Tror det er viktig å bruke litt tid jeg, ikke rushe inn i noe og viips...der var forelskelsen borte. Har brent meg på den ja. Håper dette virkelig er drømmemannen din, det fortjener vi alle som en her inne å finne etterhvert Jeg er enda på froske-stadiet...men satser på at det en gang må bli en prins
Gjest anouschka with Love Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Enda en :-). Skal si love is in the air her inne om dagen! Får håpe min rette dukker opp snart og, hadde vært såå koselig nå .
Gjest anouschka with Love Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Og sorry! Ble så grepet av følelsen , hehe. Lykke til og kose dere MASSE!!!
tonebf Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 ååååå så deilig for deg lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå