*210208* Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 vet at det har vært spurt om dette mange ganger før her inne! men no driver jeg å ska begynne å pakke,å så fikk eg helt black out!! kan noen vær så snill å hjelpe meg litt? hva har dere tatt me dere? hva trenger jeg? På forhånd..tusen takk:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Dytta opp en nyttig tråd for deg som nok skal inneholde det meste. Se på den du. http://www.barnimagen.com/forum/thread/136283597
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 *go bukser *t-shirts *undertøy/ ammebh *tannkost/tannkrem *litt sminke hvis du bruker det *hårføner(til å tørke nedentil) *fotoapparat * en bok el. ett blad *småpenger *hårbørste *dagbok/penn *helsepapirene *bind/ toalettsaker *hjemreise tøy til baby *litt niste/ noe å drikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå