Gå til innhold

Hjelp!! -sykehusbagen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

vet at det har vært spurt om dette mange ganger før her inne! men no driver jeg å ska begynne å pakke,å så fikk eg helt black out!! kan noen vær så snill å hjelpe meg litt?:) hva har dere tatt me dere? hva trenger jeg?

 

På forhånd..tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*go bukser

*t-shirts

*undertøy/ ammebh

*tannkost/tannkrem

*litt sminke hvis du bruker det

*hårføner(til å tørke nedentil)

*fotoapparat

* en bok el. ett blad

*småpenger

*hårbørste

*dagbok/penn

*helsepapirene

*bind/ toalettsaker

*hjemreise tøy til baby

*litt niste/ noe å drikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...