Gå til innhold

pupper hos min datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter på nå 1,5år har alltid hatt litt pupper, men de ble større etter jeg sluttet og amme. helsesøster bemerket det, men siden de var myke trodde hun det ikke var noe og at de ville gå vekk når hun la litt på seg igjen. flere jeg kjenner bemerker puppene hennes og nå lurer jrg på om andre har hatt samme "problemet"? jeg sluttet og amme da hun var ca 8-9mnd, og i amme perioden hadde hun heksemelk som de kaller det, men ikke pupper på den måten som hun har nå. tenker jo på dette siden helsesøster bemerket det, men legen på helsestajonen var ikke der den dagen så hun mente jeg kunne vente til neste kontroll, men det er jo ikke før hun er over 2år. bør jeg gå til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sikkert gått til legen. Jeg er kanskje litt ekstra var på dette, fordi søsteren min hadde hormonforstyrrelser, og utviklet seg veldig tidlig (mensen da hun var tre år). Nå har jo medisinene blitt mye bedre enn da (hun er 45 år nå). Jeg ville heller funnet ut om det var noe, og om noe trengte å bli gjort, enn å angre etterpå fordi eventuell behandling kunne vært satt i gang.

Kanskje jeg overreagerer, men akkurat det du snakker om, er noe jeg er obs på hos min egen datter også.

Skrevet

Mensen når hun var tre? :o

Oj. Ikke noe frekt altså, fikk bare veldig vondt inni meg av det..

Skrevet

Ja, hun fikk medisiner så mensen ble utsatt. Men ganske mye problemer. En ting er pupper ol, og hva som skjer i forhold til omverdnen når ei lita jente har pupper (maaaange syke menn der ute, sjokkerende mange....) og mobbing ol. Men mentalt også blir det jo et virrvarr av følelser som ei lita jente ikke har noen forutsetninger til å kunne forstå. Skremmende, så jeg er som sagt veldig på vakt for slike ting hos dattera mi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...