Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Nå mot slutten har jeg blitt helt avhengig av is, har hele fryseren full av Lollipop:) Hehe.. Er ikke spes sunt, men UTROLIG godt!!!!
M, Vestfold Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg også! Men har begynt å spise bær som jeg har lagt i posjonspakker i fryseren. Sutter og tygger i vei.. Ler
Mammaen til Turid Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 eneste jeg har spist en del av, er frosne bær.. hehe...
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Ahh.. Takk for tips, frosne bær er nok et litt mer sunnere alternativ:) Hehe...
Mammaen til Turid Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 japp.. ville tro det.. *flire* akkurat er det jordbær og kirsbær(!) det går mest i.. men har også skogsbær og blåbær...
3troll blir til 4troll Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 vanilje is ig sjokolade is her .. !!! Har kun 3 dager igjen til termin, så jeg velger å tillate kosen !
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Hadde en elsk for snickers-is tidligere, men har klart å legge den på hylla nå Men som du sier, det er viktig å kose seg koser meg med noe godt HVER dag jeg
Mammaen til Turid Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 herregud, selvfølgelig er det lov å kose seg.. hehe.. men det er da litt sunnere med frossen frukt enn med vanlig is da.. hehe... jeg er laktoseintolerant, så jeg bør være forsiktig med melkeprodukter, dermed blir det ikke så mye is... frossen frukt har den egenskapen på meg at den demper søtsuget.. (tenker jo bittelitt på vekta, jeg gjør jo det... men har jeg lyst på sjokolade, så spiser jeg sjokolade...)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 dere må lage strawberry daquirin:D elsker mix masteren min.. woho! (min type er uten sprit of course)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå