Gå til innhold

forteller dere til jordmor


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere har hatt kynnere, eller hvis slimproppen har gått liss osv?

har egentli ikke nevnt no,pga jeg har fått svar på alt jeg lurer på her inne..men,er jo forsåvidt ikke sikkert at det er riktit da..så nå lurer jeg på, hva sier dere damen?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forteller vel at jeg har hatt litt vondt der eller at magen har vært sånn og sånn...Så får hun si om det er kynnere eller noe annet...

 

Men forteller henne hvis det er noe jeg lurer på...Selvom jeg får mesteparten av svarene her inne...

Skrevet

Forteller henne alt jeg!! Er min første graviditet så jeg har mange spørsmål hver kontroll. Ikke uvanlig at jeg er inne hos henne i 1 time. Hun svarer på alt og tar seg god tid. Hun er helt topp!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...