Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Her har vi hatt omvent problem i årevis, og så nå med meg høygravid og litt lite mobil (..) har rollene rett og slett blitt byttet om. Nå er det jeg som er klar og ikke han! Hmm? Jeg kan jo forstå ham, men må forsøke å få lura`n litt i dag på selve Valentinsdagen. Hvem vet - kanskje det fører til baby før termin? ;o) Flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 JA! Han koser masse med meg.. Men vil ikke elske.. Og jeg, er faktisk, drit kåt samme hvor stor jeg er.. Ler..
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Hehehe...Jepp... Den nymfon denne gangen...Prøver meg så og si annen hver dag, men neeeeei da...han er sliten.. Men må si jeg forstår han jo litt da..hehe...Men får prøve meg litt i kveld da...Er som du sier: er valentines day ...=o) Kanskje han er litt villig...Håper bare disse kynnerne jeg har gir seg litt...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 ingen forskjell her,han er klar 24 timer i døgnet han,kan bli travelt no på slutten,for jeg har jo ikke so stor sexlyst lenger.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 kom ut av dusjen, med reaksjonen.. "Uff, gå å kle på deg" Så tror han er lei av "gravide meg"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå