Gå til innhold

Dere som har peilig på bæring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har babybjørn bæresele til jenta mi men den virker ikke komfortaberl verken for meg eller henne, og nå har jeg dessuten hørt at det ikke er bra å bære i den før de er tre mnd. Hva skal jeg kjøpe? Har ikke lyst på sjal og det tror jeg heller ikke mannen min har. Men alt virker så himla dyrt! (kjøpte bb brukt). Har ikke råd til å betale 1000 kroner for bæretøy. Hva har dere og hva vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helfrelst bærer og foretrekker Meitai.

Pappaen har egen med noe flammer og dødningeskaller og litt sånt og jeg har flere, i forskjellige farger.

Jeg kjøper på nett hvor jeg har funnet ned i under hundrelappen for håndsydde fra Ebay.

Ellers så er Ergo både lettvint og stilig, men en del dyrere.

Skrevet

Anbefaler også mei tai. Venninnen min syr da, men tar 750 kr for de. Har bilde av min på profilen min som du kan se.

På tettinntil.com får du kjøpt brukt, bruker også være en del på finn.no =)

Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg elastisk sjal til lillebror. Er salg på babyshop i februar 449,- Det passer fint fra nyfødt. Regner ikke med at jeg kommer til å bære så veldig mye utover den tiden jeg kan bruke det elastiske sjalet, men har slynge og ergo i tillegg til red castle bæresele så jeg har vel alltids noe som funker da også.

Skrevet

Hvis hun er mindre enn 3mndr, så foreslår jeg bæresjal.. Veldig enkelt å lage selv. Så på www.tettinntil.com så finner du både forskjellige bæreanretninger og oppskrifter og selgere.. Noen selger de litt i dyreste laget, men om du lager selv, så betaler du jp kun for stoffet.

Personlig mener jeg at mei-tai og babybjørn blir noe av det samme for babyen, men kanskje det er bedre for bæreren med meitai. Vil anbefale meitai når de er litt større enn din sin!

Lykke til!

Skrevet

Mulig du kan få tak i brukt ergobæresele, anbefaler det..og ringslynge jeg har begge deler en ergo og en mayawrap...

Skrevet

Jeg er også mei tai frelst :-) Vi har bare en, men grunnfargen er i svart (nydelig mønster i grønn og rødtoner) så pappan og storebroren bruker den på vranga og da er den ikke fult så femi :-) Du får dem i alle prisklasser også, brukte. Du kan jo også sy selv, er ikke så veldig vanskelig sier de som har prøvd ;-)

Ta deg en tur inn på www. tettinntil.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...