Gå til innhold

Hva i all verden skal jeg si!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er knall-gravid! Har hatt det på følelsen lenge, men testet idag på Valentinsdagen... Men problemet er jo at jeg hadde en SA i des etter å ha blitt gravid mens jeg gikk på p-piller, og etter det fant vi ut at vi skulle vente. Jeg beg på p-piller igjen, og ante fred og ingen fare.. Men.. de funket dårlig.. igjen.. Så hva skal jeg si og hvordan skal jeg si det? Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det som det er.. hvis det er til samboern din du er bekymret for så er det bare og si fratulerer du skal bli pappa?? hehe..

Skrevet

Ja det er samboer.. Han blir jo sikkert glad, men nå hadde vi jo tenkt til å vente da. Også er det nesten flaut at jeg har blitt gravid for andre gang på p-piller.. Skal jo ikke skje da:) Selv om det bare er en lykke:)

Skrevet

Du kan jo ikke noe for at de ikke har funket som de skal, hvis du har tatt de som de skal tas. Han blir helt sikkert glad:) Kan jo hende han blir litt sjokkert, men han kommer nok kjapt over det når han innser at han skal bli pappa:) Lykke til:)

Skrevet

Jeg ble også gravid mens jeg gikk på p-piller, og samboer ble temmelig paff. Nå har vi virkelig begynt å glede oss. Det er jo ikke noe vi kan gjøre noe med, de virket bare ikke som de skulle... Lykke til!!

Skrevet

Ble du? Så godt å høre at jeg ikke er alene.. Vi har vært sammen i mange år, og har hus og bil og jobber. Så alt ligger jo til rette. Og jeg har villet dette lenge:)

Skrevet

ordner seg nokk og der er nokk en del som blir gravid på pillene :-) kanskje missa ei pille og tatt den et halvd døgn for sent og sånn kan være nokk.. eller bytta merke og det nye har ikke funka som det skulle.. :-) er nokk en del i den situasjonen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...