Gutteprinsen Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er ei jente på 28 år, som er samboer . Vi har nå holdt sammen i 7 år:))) vi har også en nydelig sønn på snart 5 år. Og nå har vi endelig bestemt oss for å prøve på en til:)) Jeg har tr rundt den 20 feb, er som regel reglemessig kan være +/- noen dager... Når burde jeg ta en eggløsning test???
Dotten Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Så spennende da. Masse lykke til El-test kan du ta fra ca dag 14 i syklusen din (dag 1 er første dag i siste mens, så om du får tr ca 20. feb. kan du begynne å sjekke etter el ca den 5. mars). Men husk noen får el før eller sendere enn det som er "vanlig". Kanskje du bør begynne å teste ca den 3. mars (dag 12).
Gutteprinsen Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Tusen takk:) ja, da får jeg prøve på det.Det er jo super lenge siden jeg gikk gravid,Så jeg husker ingenting:(
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har og sånn 28 dager + - noen dager. Testet allerede fra dag 9, fikk svak strek på eggløsning morgenen dag 12 og fullt utslag på kvelden... Så det er bedre å starte for tidlig enn for seint. Kjøp billigtester, funker helt greit og koster ikke like mye å starte tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå