Gå til innhold

Når man har hatt keisersnitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ man vel ikke ha GU på 6-ukerskontrollen? ?Har jo ikke født gjennom der så.. Hvis man ikke har noen plager eller noe er unormalt?

Har ikke lyst til en GU hos fastlegen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg trodde jeg slapp, men han skulle sjekke noe oppi der allikevel. var noe med om livmora hadde trukket seg fint isammen tror jeg?

Skrevet

Men kan de ikke kjenne det utenpå magen? Trodde det jeg,for de kjente på magen på sykehuset om livmora trakk seg normalt sammen.

Er generelt veldig engstelig for GU,vet ikke hvorfor,har egentlig brukt ei flink dame som har privatklinikk før..Men tanken på at fastlegen skal oppi der,nei uff og uff..

Skrevet

Jeg var aldri på 6 ukers kontroll jeg. Gadd ikke. Var i toppform, og jeg har aldri likt GU! Så holdt meg langt unna. He, he.

Skrevet

jeg vet ikke, men han "insisterte " vertfall på at jeg skulle ha det.. men nå lå jeg i fødsel og fikk 7-8 cm åpning før ks, vet ikke om det har noe å si? varierer fra lege til lege kanksje, noen er mer nøye enn andre?

Skrevet

Helene og mini

jeg var og i fødsel og hadde 6 cm åpning. men var ikke på Gu på 6 ukers-kontrollen.

så det kan se ut som det er forskjellige rutiner.

Skrevet

jeg har vært på gu begge gangene. en gu er jo mer enn å bare se på evt rifter...

Skrevet

Jeg gikk med rier/veer i nesten 4 døgn, men fikk aldri mer enn 3 cm, maks 4 cm åpning.....!

Hørte aldri noe om at jeg måtte på 6 ukers kontroll jeg da... spurte heller ikke... :)

Skrevet

jeg hade KS for 8 dager siden og fikk beskjed om at jeg skulle ha 6 ukers kontroll men ikke GU.

Sist jeg hadde KS var jeg hos lege og fjernet stingene etter10 dager og da satte han det opp som 6 ukers kontrollen siden jeg ikke skulle ha GU.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...