Gå til innhold

Soppinfeksjon!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så dritlei av soppinfeksjon! Har det konstant. Vet alt om trange bukser, spise mindre søtt m.m. Har prøvd ALT! Det klør og svir, jeg blir sprø! Ødelegger sexlivet gjør det også! Etter jeg er ferdig med en kur, går det toppen 2 uker, så er det på`n igjen. Er storforbruker av truseinnlegg, dusjer ofte og bruker intimvask. SUR er jeg også!

 

Noen med gode råd??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk bomulls undertøy. Drikk mye appelsin juice eller noe som er surt. Drikk biola! Gå å tiss etter sex! Husk å lufte din edle høne..Ellers høres det ut som du gjør det riktige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Skal prøve å drikke mye appelsinjuice da, godt og sunt det. Biola liker jeg ikke, men høna kan jeg jo lufte om natta da! Hi hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff har fått infeksjon jeg og.

Måtte begynne på kur i går for det ble altfor vondt og plagsomt...

Virker som at dette er litt "normalt" når man er gravid,og at det er mer av det når man er i siste (3.trim) periode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var plaget før, og på meg virket det å slutte å vaske truser med tøymykner, og "bare" vaske meg nedentil morgen og kveld. jeg hadde det også hele tiden, får det en sjelden gang enda, da tar jeg kuren, og slutter å smøre med canesten etter 5-6 dager selv om det fortsatt klør litt går det helt over etter ett pat dager.. når jeg tenker etter har jeg bare hatt det to ganger siste året, enda jeg er gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS!

 

Ikke FOR MYE appelsin juice da-----for den inneholder askorbinsyre som kan krystalliserer til nyrestein- og DET er JÆVELIG vondt....

Eneste gangen jeg har sett faren min grine- pisser steiner- om du er heldig at det kommer ut uten kirurgisk inngrep....

 

det er mye annet som er surt du også kan drikke. koffeinfri kaffe har pH 2, - også cola....Samt noe så enkelt som vann med sitron. Sug skikkelig på sitronen. Hold deg unna melkeprodukter ( som er basiske og nøytraliserer) .Youghurter er noe sure og går fint. Epler er sure, ikke spis pærer eller druer.....

Jeg har dessunte hørt at truseinnelgg gjør at det blir tett.....

Gå truseløs med vide plagg- digg det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh..så flott at man har denne siden...jeg tar til meg alle råd,er ganske veldig plaget av sopp nå, virker som jeg reagerer på ALT...til og med gubben*selv om jeg tisser og skyller høna etter sex* føler meg faktisk ganske hudløs til tider og det er IKKE av sex akkurat...så nå...blir det ingen søt melk*skrekkelig å tenke på men* og ingen druer...jeg inntar egentlig mer enn vanlig av de to tingene...men jeg spiser joghurt her morgen eller kveld da...mer sitron vann eller appelsin juice med vann..så er det bare å slippe høna fri under stakken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...