Gå til innhold

Løven og Spiderman


Anbefalte innlegg

Skrevet

...forsvant lykkelig inn i barnehagen i dag :o)

Karneval er kjempespennende for både store og små småttiser.

Løven hadde glemt at hun var løve i fjor og heldigvis var det bare Spiderman som foreslo at hun kunne være prinsesse!

Spiderman fikk luftet dressen sin for 3. året på rad, men det er heldigvis noe alle gutter pratet om å komme utkledd som.

 

Regner med at jeg skal hente to slitne krabater som har lekt og spist litt ekstra i dag:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritgreijenta falt så det ble et underlig innlegg... ha ha

det gikk br amed henne men nå kan jeg vsare på ordentlig.

 

he he... jeg kan tenke meg de var både stolte og spente da de ble levert i dagtidlig, og i morgen er det min tur. Jeg har fått beskjed om at han vil være prins i år, For da kunne han bruke gullkappa fra i fjor.

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre ham ril en fin prins, men jeg må få det til på et vis.

 

håper de har hatt en fin dag i dag trollmora!!!

 

klem fra

Skrevet

Morsomt med karneval! Minstejenta vår var rosa kanin;=) Det artige var at alle barna på småbarnsavdelingen kom utkledd som ett eller annet dyr! Så avdelingen ble omdøpt for dyrehagen den dagen:=)

Skrevet

Så gøy!

Karneval er fest og moro..

Gleder meg masse til min lille stolt skal stabbe til barnehagen utkledd og fin :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...