Gå til innhold

sörlandsjenter!!!!

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket lokale og kirke har dere valgt? jeg synes det er så vanskelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oddernes Kirke + Strandpromenaden :-)

Skrevet

Er det ingen flere fra Sørlandet her da?

Skrevet

Jeg bor på Sørlandet, men er ikke sørlandsjente ;) Men, vi skal leie slott i Danmark og gifte oss der :o)

Skrevet

Det høres jo veldig flott ut! Hvis du er fra Kristiansand tar jeg gjerne i mot tips om bra frisør, bakeri og blomsterbutikk .-)

Skrevet

Bor på Kongsberg, men kommer fra sørlandet. Derfor skal vi gifte oss i Høvåg kirke og ha festen på låven hos mormor. Knall med gratis lokale.

Vibeke Vesterhus lager veldig fine brudebuketter, tlf. 959 61 174. Hvis ikke prisen er så viktig kan jeg også anbefale A-salong på Sørlandssenteret som frisør. Også er det jo ingen i Kr.Sand som lager så gode bløtkaker som Søren Kristensen. Dessuten kan man få bryllups-iskaker fra Hennig Olsen. Veldig stilig.

Skrevet

jeg har alltid brukt a-salong på senteret når jeg har gått til frisøren. Så jeg skal bruke de garantert. men har ikke fått priser eller noe enda. fordi jeg satser på at frisøren min som også er en god venn vil komme hjem til meg å gjøre det "svart" + at hun er invitert i selskapet da jeg har kjent henne hele mitt liv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...