Gå til innhold

Intervjuet gik bra men ville dere gjort dette ???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var som jeg fryktet, på intervju 1 så fik jeg ikke høre noe om arbeidstid. Men i dag var jeg på intervju 2 og fik da vite at det var snakk om vaktordning. Og jeg kunne regne med å måtte jobbe noen dager til 18. De gik ikke i detaljer om hvor mange dager osv det var snakk om, og jeg spurte ikke. Tenker å ta det opp hvis jeg blir tilbudt jobben heller.

Men det er full stilling så regner med at noen dager blir det 7-15 og andre 10-18.

Men kom hjem og sitter her og tenker.... Kan jeg virkelig si ja til en jobb som har arbeidstid til 18 mange dager i mnd ? Er ikke hjemme før 18:40 da og blir da rett i middagslaging og så sende ungene i seng. Får jo nesten ikke snakket med de da, og de blir senere i seng en i dag. Og hva om det blir worst case scenario, at det blir en hel uke med arbeidstid til 18.... og så bytte til tidligere vakt..

ohhh... ønsker jo arbeidstid fra 8-16 eller noe... men er jo helt desperat etter å komme meg vekk fra gamle jobben. Der har jeg jo noen kveldsvakter, men det er ikke mer en 2x i uka... og det syns jeg er skikkelig pyton.

Ville du ha tatt jobben ? Er jo ikke sikkert at jeg blir tilbudt den men er søren meg i tvil om jeg ville takket ja uansett.. ????

Hvorfor skal det være så vanskelig å få til en jobb med normal arbeidstid uten kveld, helg... grrr...

having a bad day...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt er det ca 1 dag per uke eller sjeldnere hvor det er slik arbeidstid.

Men det er også gjerne noen vakter mellom der, feks 8-16, 9-17, har du spurt om det? Hvis ikke bør du gjøre det for dersom du ender opp med å jobbe veldig mange vakter som er mye senere enn 15/16 vil du nok angre litt...

Skrevet

åpningstiden er 7-18, og det må alltid være noen som er helt til 18. Så det store spørsmålet er bare, hvor mange vakter i uka må man regne med til 18. eller om det blir sånn 1 uke til 18 og så neste uke til 15 eller noe...

Men tror nok at du har rett... kan jo ikke ta en jobb hvis det er sånn at jeg må jobbe en hel uke til 18... sukk...

ahhrrrgg... vil ha en ny jobb nå.. hehe

Skrevet

Hadde jeg vert deg ville jeg satt meg ned å tenkt over hvilke ordning må det være- hvor mange dager på en mnd er jeg i det hele tatt intressert i å jobbe så seint. Så danner du deg en oppfatning av dette...så får du se når du evt får tilbud om jobben..snakke med de da og er det mer enn du har funnet ut at du vil akseptere så takker du høflig nei....

Skrevet

Jeg synes det er fint å ha noen kvelder i mnd. der jeg begynner sent. Er du alene med barna? Far her i huset synes det er greit å lage middag med guttene et par kvelder i mnd. uten at jeg er der.

Skrevet

Er dette en butikkjobb så er det klin umulig å få bare vakter som går 8-16. Vaktene blir jevnt fordelt mellom alle.

Kan da tenke meg at det blir annen hver uke. En uke med tre vakter til 15 og en til 18, og den andre uka med to vakter til 15, to til 18 og lørdag.

Det er slik ordning som er vanligst i bransjen iallfall.

Vil du ha en joobb med bare vakter fra 16 - 18 må du innen for noe kontor greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...