Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har blitt så slem under grviditeten,har ei jente som er så snill som dagen lang jeg banner og skriker til ho for minste ting,får veldig dårlig samvittighet etter på hun fortjener det ikke stakkar liten. kaller ho for stygge ting.jeg må også si at jeg nesten ikke sover og klarer nesten ikke å gå pga bekkenet.Har tatt opp med lege og jordmor at jeg er så slem,stygt å si det men føler ikke noen glede til lille spira kommer,føler meg deppa ,savner moren min som døde for noen mnd siden,har liksom bare driti at jeg skal bli mamma,er i snart uke 36 og kjøpte ikke vogn og seng før i går og noen klær,venninnene mine går å venter på at jeg skal føde ,skulle tro at dem skal ha baby og ikke jeg.HVA GÅR AV MEG FØLER AT JEG ER EN DÅRLIG MOR.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Kan være en form for svangerskapsdepresjon? Da kan man reagere på den måten du gjør. Kanskje du kan få en av venninnene dine til å sitte litt ekstra barnevakt for jenta di, så du kan slappe av litt? Hør med legen eller jordmor om de kan anbefale en psykolog e.l, så du får noen å prate med som kan hjelpe deg å finne en løsning! Husk, du er ikke en dårlig mor fordi om du er deprimert! Men, du bør prøve så godt du kan å ikke ta det ut over jenta di, hun kan ende opp med å bli veldig usikker på deg og det tror jeg ikke du vil...Det faktum at du innrømmer oppførselen din og viser interesse for å finne en løsning er nok til at jeg kan trygt si DU ER IKKE EN DÅRLIG MOR!!! Husk det!!! Jeg ønsker deg lykke til videre, og håper det ordner seg for dere:) Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå