Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg vil gjerne ha en bakovervendt stol. Eller aller helst en som kan snus begge veier. Noen anbefalinger? PS, ikke ute etter en kranegl omm forovervendt kontra bakovervendt sete :-) Trenger bare et tips!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hei! Jeg selv har hatt Draco bilstol til våre to barn, som kan både ha bakovervendt og forovervendt. vi er kjempe fornøyd med den og føler oss veldig sikre på denne stolen, selvom jeg vet at den støk i en test en gang. jeg kontaktet flere butikker og levrandøren etter denne testen og de kunne berolige meg at denne stolen er sikker. våre barn bynte og bruke denne stolen da de var ca 1 år og min sønn nå på 3,5 år bruker den fortsatt, men da har vi snudd en forovervendt. men han var bakovervendt til han var nesten 3år. stolen er stor så det er litt avhenig av hvor stor bil du har med tanke på bakovervendt stillingen. lykke til. + en ting til de sover god i den siden er gode side støtter.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Acta graco cosmic comfort, eller HTS izi combi er begge gode seter som kan snus begge veier..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Hei. jeg mente Acta Graco cosmic comfort da jeg skrev Draco.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå