Gå til innhold

DEN JÆ... TELEFONKATALOGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Smalt i døra for litt siden! og der lå den innepakket i rød plast!! GRRR!

Når kan eniro slutte å spy ut disse og spare miljøet litt!!

Har reservert oss mot den før, men fant ut nå at enn må gjøre dette hvert jævla år!!!

 

Så dere som er intr, gå inn nå og reserver dere mot,så kan kanskje 2009 bli et litt bedre miljøår ihvertfall!!

 

 

https://www.gulesider.no/catalogreservation/flow.c;jsessionid=bktdT7F72fKgIUY_xG?_flowExecutionKey=_c787FE5D4-A318-724D-8AAF-5B62B58D6A1E_kEF7DF41B-6101-B1B5-DCB1-CB89D34ED109

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt å reservere seg ja, de fleste i våre dager bruker jo nettet. Har fått telefonkatalogen og gule sider hvert år, og brukt den EN gang i løpet av de siste 10 årene. Da var nettet nede...

Skrevet

..har ikke fått telefonkatalog på mange år vi.. har postboks, da de fleste katalogene kommer i postkassen... :)

Skrevet

hadde reservert meg og lydig merket både dør og postkasse, men fikk likevel.

 

Fikk ut en god del hormoner ved å fortelle dem skriftlig at de fikk komme å hente søpla si, men at de måtte ta kontakt først for jeg gadd ikke ha dem liggende ute til pynt. Har fått beskjed om at de skal hente dem.

Skrevet

Hjelper ikke å reservere seg... vi gjorde det i 2007, og den gjelder fram til august 2008.. alikevel dumper den ned på trappa vår...

Er vanligvis iddretslag som leverer ut. Og de sjekker ikke noen liste.. grrrr

Skrevet

Jeg fikk brev om at man må sette en lapp på døra og postkassen om at jeg ikke skal ha telefonkatalogen om man har reservert seg...

 

Skjønner ikke at de kan klare å holde styr på det på egen hånd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...