Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Husker ikke helt om det er det det heter, men er fruktte, kjempegod og koffeinfri. Spørsmålet er hvor kjøper jeg den? Helsekost kanskje?
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 London Friut & Herb Company får den på helsekostbutikker den er kjempegod!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Takk Da skal jeg innom der på vei hjem Mmm
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Som en sier under her heter den London Friut and Herb Companys og har verdens beste te- den smaker jo noe. Fås på helsekost forretninger, og kostet 31 kroner for en pakke med mix (det finnes 2 typer) sist jeg kjøpte.
LilleBjella Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Vi har den på jobben! Utrolig god. Liker normalt sett ikke så godt det, men masse masse i smak i denne. Og mange morsomme smaker. Liker raspberry og blueberry best, men strawberry vanilla og apple cinnamon er også veldig gode. Nam nam.
Gil Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Dette er den beste teen. Visste ikke at den var koffeinfri. Da skal jeg jammen ut og kjøpe den på helsekosten...har sett at de har den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå