Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Navn: Mia Født: Skjult (pga mor er imot fakta på nett) haha Bor: Fetsund Har kopiert dette fra hjemmesiden din...Synes du dette er modent og voksent gjort?? Der falt du 100 hakk ned i mine øyne ihvertfall! Du ler mora til stebarnet ditt oppi trynet pga en mening hun har. Og...Siden mora er imot fakta på nett...Tror du da hun synes det er ok at dere viser barnet hennes NAKEN på tv??
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Nå måtte jeg også inn å titte....syns også det var unødvendig å skrive, men hi her overdriver litt. Hadde bare Malin tatt bort "haha" , så hadde det jo vært ok. Syns også det ble litt mangel på respekt ovenfor mora til Mia.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 nå viser ikke du deg serlig voksen heller, men det er du kansje ikke heller? ok så gjør hun noen dumme ting, gjør ikke du også dumme ting iblandt? det gjør hvertfall jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Øhhh... hæ? Skjønnte ingenting av hovedinnlegget, jeg. Og jeg er over 30.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Ja, Malin, dette var litt dårlig gjort, syns jeg. Og ihvertfall den hånlige latteren etterpå. Noen har litt høyere eksponeringsterskel enn deg. Ikke alle som liker å brette seg og barna sine ut på TV, internett osv. Selv er jeg kjempeskeptisk til å legge ting om meg selv og barna på nett. Hadde noen gjort det med mine barn uten mitt samtykke, hadde jeg blitt skikkelig forbanna!
NoDoubt Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Reagerer dere virkelig på det? Jeg syns og at det er "hahaha" morsomt. Mora til Mia har nok helt sikkert godkjent at dattera er med i serien "unge mødre". Så personlig som det er så syns jeg at det er rart og "haha" at barnets fødselsdag ikke kan stå på hjemmesiden til "stemora".
Sjefsmegga Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Tror ikke de kan sende noe uten å ha begge foreldrenes godkjenning når det gjelder barn. Og hvorfor anonym hi?
Hot Midget ! Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Ehh...Og meningen med dette innlegget var?!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Helt enig med Hi. Malin demonstrerer tydelig at hun driter langt i hva moren til Mia mener om privatliv rundt datteren på nett. Hun legger ut bilder, skriver om henne og viser henne på tv. Dårlig gjordt.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Det er jammen godt man ikke utaler seg om ting man ikke vet noenting om.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Tror dere virkelig at Malin "viser Mia på tv"? Tror dere at TV Norge hadde gjort noe slikt? En av foreldrene (og mest sannsynlig begge) har godtatt at denne jenta blir vist på TV. Det er IKKE Malin sitt valg. Når det er sagt. Kan jeg få andressen til siden til Malin? Liker henne nemmelig godt, jeg. Til å være så ung er hun veldig flink. (Dessuten kan man jo lure litt på hvordan mammaen til Mia egentlig er, siden hun bare har Mia annenhver mnd, selv om det i praksis har innebært at farmora til Mia har oppdratt henne mens pappaen har spilt dataspill...)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 enig med HI. Leste det på hjemmesida og synes det var barnslig og hånlig gjort. Jeg likte for øvrig Malin godt de første to episodene, men liker a mindre og mindre nå. Man merker på henne at hun skal gjøre seg MYE mer voksen enn hun er.
M by M Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 Jeg syns det er rart når tilsynelatende normale mennesker reagerer på å se et nakent barn på tv jeg. (hadde ikke vist mitt eget barn nakent på tv, men ser jeg et nakent barn på tv eller andre stedet, tenker jeg rett og slett ikke over saken.)
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 All ære til Malin, du virker som en oppegående og flink mamma!!) Så, til dere som reagerer så kraftig på at hun viser stedatteren naken på tv........ta dere sammen a! Hvis dere ikke skjønner at begge foreldrene må samtykke for at barn skal vises på tv og medvirke i en tvserie, så kan dere rett og slett gå og legge dere! Snakk om å tenke med ræva!!
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Ærlig talt!! Mammaen til Mia og må ha skrivd under på at Mia kan komme på TV, for TV norge hadde ikke sendt det hvis de ikke hadde hatt godkjennelse fra begge foreldrene, og det har de! Og det at det står "haha" bak bostedet til Mia hadde dere skjønt om dere hadde kjent moren hennes, hvem "normal" mamma tar med seg ungen og flytter til andre enden av landet, når Mia er oppvokst med pappaen sin de 2 første åra? Så finner hun seg en kjærste og flytter!! Lite gjennomtenkt! Malin
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 enig med flere her inne, dette argumentet ble for teit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå