Gå til innhold

sæd donor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:) jeg er en jente på 20 år, jeg mista et barn for noen mndr siden,og etter det gikk jeg og samboeren min hver vår vei. men jeg ønsker fremdeles å få ett barn. jeg savner så å være gravid. jeg har hørt at man kan dra til andre land å kjøpe sæd, for å si det rett ut.men noen som vet hvor mye dette koster,og noen linker til dette? jeg vil gjerne oppdra barnet aleine, jeg hadde mye problemer med samboeren min ang barnet vårt, pga han ville ikka ha barn da.. desverre blei det som han ønsket,og jeg mistet det. takk for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går inn på forumet Donor egg/sæd, er det flere der som kan svare på spørsmålene dine. :)

Skrevet

huff så trist å høre at du mistet:-(

joda er noen som drar til danmark fks, jeg vet ingenting om reglene for alder eller noe når det gjelder dette!

her inne: http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4790

er det nok mange i samme båt som deg:-) spør dem!

lykke til,håper du finner ut av det da!:-) syns du er modig som vil oppdra ett barn alene fra begynnelsen:-)

Skrevet

takk for det:) ja var veldig trist,men er nok en grunn til alt...og jeg tror barnet får det nokså godt med bare meg, enn med feks han jeg bodde med.. takk:)

Skrevet

Hei Lilletrille! :)

Det var trist å høre at du mistet, og ikke minst, ikke hadde noen som støttet deg. Ja, du hadde vel det stikk motsatte av det.

Jeg skjønner at du ønsker å bli gravid igjen, og at du savner å være gravid.

Det høres ut som om du har hatt en traumatisk periode. Hvis jeg var deg ville jeg fått bukt med følelsene rundt aborten og samlivsbruddet før jeg prøvde igjen. Jeg vet at det er helt sikkert det siste du vil høre, men jeg mener det virkelig.

Jeg tror at du og ditt fremtidige barn vil ha stor nytte av at du og faren til barnet er i et forhold, og oppdrar barnet sammen. Og ikke minst at barnet har en far.

Jeg tror at etter hvert vil du møte en ny mann. Og at det blir en som støtter deg og tar vare på deg. Det beste må være at dere to får et barn som dere tar vare på sammen.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...