Gå til innhold

<3 HAPPY VALENTINES DAY<3

♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håpe alle her får en fin valentines dag idag, og spesielt dere som tester og eventuelt skal overraske samboer:-o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du også får en fin Valentines dag . Her kom tante grusom, så ingen "happy" overraskelse til forloveden her i dag, i hvertfall. =)

Skrevet

åhhh:( så kjeeedelig!!! :-( :-( :-(

ser at du har prøvd en stund nå, så skjønner du blir oppgitt!

Men det blir nok til tur snart skal du se!! Ny pp igang nå!

Stor og god trøsteklem**:o)

Skrevet

Takker takker.

Får se det positive i det, at da kan jeg starte på neste pp før dere....

Hah hah ha.....festlig humor...........

Skrevet

hehe:-) bra du kan tulle litt:-) men jeg føelr veldig med deg altså man bygger liksom opp en spenning om tanker og alt åsså vips er det borte bare fordi tr ikke kunne holde seg unna:-(

håper dte klaffer for dere veldig snart da! jeg forsvinner vel ut herfra om jeg ikke er gravid,skal ikke prøve å få,denne var ett mulig arbeids uhell som vi sier:) hehe..

Masse lykke til videre:-) kommer nok innom her å sjekker hva dere får til etterhvert:)

Skrevet

Tror jeg gir det en pp til, for så å legge det hele på is, fram til juli- august. Skal nemli gifte oss i september, og skal ikke ha stor mage da, og så er det liksom litt å planlegge.

Orker ikke å fortsette å tenke : hvis, om og men, ang bryllupet.

Skrevet

Hehe ja, det ble litt av en feiring! Jeg kjøpte en rosa og en blå babybody, og la de i en Lindex-eske sammen med de fire positive testene. Sambo kjente igjen Lindex-esken, og trodde jeg hadde kjøpt sexy undertøy. Tihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...