Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 gratulerer me positiv test:) har du hatt noen symptomer eller? lykke til og kos deg med samboeren din ikveld:)
AO3 Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Takk! Nei, jeg har nesten ikke hatt noen symptomer... Bare uklare symptomer som kan skyldes hva som helst, egentlig. - sliten - ustabilt humør (jeg skrev til og med en tråd her inne om det forrige uke... hehe...) - luft i magen om ettermiddagn/kvelden de siste to dagene - jeg har liksom "kjent" livmoren den siste uka, men ikke mye. Litt som akkurat når jeg får mensen, men mye mindre - når jeg tenker meg om har jeg kanskje vært mer var for lukter i det siste? Ikke slik at jeg ikke tåler lukter, men at jeg kjenner dem bedre enn andre? Mulig dette er bare tull, altså. - vanvittig søtsug (men det kan jeg ha ellers også - sulten Ikke det minste kvalm. Når leser denne listen, ble den jo ganske lang... Men de er veldig diffuse, og kan skyldes hva som helst, i grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå