Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Har 14 dager igjen til termin og sexlysten min er fortsatt fin. Men det er ikke mann min sin... han er trøtt, sliten og lei sier han... Så da tar jeg saken i egen hender når han er på jobb, dvs koser meg med en runde med dildoen i senga til orgasmen kommer. Med vibrator tom, men ikke helt inne, bare ved klitten og litt i åpningen. Hva synes dere om det? Har ikke fortalt det til mannen for vi snakker sjelden om sånt... Så nå skal jeg gå kose meg en liten stund.... he, he.... :-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Trøtt, sliten og lei? hmmm... Synes det er rett å ta saken i egne hender jeg :-) Det bruker mannen min å gjøre hvis det går en stund mellom, og jeg gjør også det :-) Men det var mest i begynnelsen av svangerskapet når jeg var kvalm og formen var bare helt pyton.... Kanskje han hadde blitt litt tent hvis du fortalte han det?? ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Hadde nok tatt saken i egne hender jeg også Hvis han veit du har en dildo veit han nok at du gjør det også Hehe...
Jannamor Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Det må da være lov og onanere og kose seg så mye man bare vil så lenge man har nok igjen til ordentlig kos med sin kjære!! det er min profeti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå